Papierowe formy reklamy

0
29

Pomimo upływu czasu, reklama drukowana nadal nie traci na popularności. Jeśli zadbasz o ciekawy projekt, dobrą jakość wydruku oraz zachęcisz do zapoznania się z ofertą chwytliwym hasłem lub kodem rabatowym, znacznie zwiększasz szanse na to, że odbiorca stanie się Twoim klientem.

Drukarnia internetowa – dlaczego warto?

W drukarni internetowej wydrukujesz znacznie taniej, niż w przypadku drukarni stacjonarnej. Może w przypadku niewielkich partii tego nie zauważysz, ale przy większej liczbie wydruków różnica będzie znacząca! Dlatego jeśli interesuje cię druk katalogów albo druk ulotek – skorzystaj z usług drukarni online.

Ulotki reklamowe

Najpopularniejsza forma reklamy to ulotki. Występują w wielu różnych rozmiarach, rodzajach i formach. Najtańsze są drukowane jednostronnie bez koloru, droższe i często bardziej skuteczne mają atrakcyjną formę wizualną i ciekawe kolory. Ważne jest, aby hasło reklamowe czy dodany bonus dla klienta – na przykład bon rabatowy na czasowo ograniczoną promocję – był dobrze widoczny. Takie wezwanie do działania zachęca do zapoznania się z ofertą. Jeśli w ciągu kilku sekund zainteresujesz czytelnika ciekawym tekstem lub barwną ilustracją, zwiększasz szanse na to, że zapamięta on Twoją markę, a w przyszłości być może dokona zakupu.

Katalogi i broszury

Wszelkie broszury są bardziej rozbudowaną formą reklamy. Ich atutem jest nieograniczone miejsce – sam decydujesz o formacie i liczbie stron. Możesz tutaj dokładnie opisać swoją ofertę, zaprezentować firmę i pracowników lub pokazać swoje najlepsze produkty. Jest to także bardzo dobra okazja, aby zapoznać czytelników z jakimś zjawiskiem społecznym, poruszyć problem, z którą zmagają się osoby z Twojej grupy docelowej czy zamieścić krótki poradnik – a wszystko ozdobić nienachalną reklamą Twoich produktów i usług.

Wizytówki firmowe

Tak, wizytówka to też forma reklamy. Posiada logo i nazwę firmy, powinna być spójna z identyfikacją wizualną firmy. Jeśli dodasz do tego krótkie zachęcenie do kontaktu, jednolinijkowy opis działalności lub grafikę nawiązującą do branży, to jeszcze bardziej będzie spełniać swoje reklamowe zadanie. Wizytówek zazwyczaj się nie wyrzuca, w odróżnieniu od ulotek. Dlatego jest to doskonałe miejsce na pokazanie się z jak najlepszej strony – a to doprowadzi do kontaktu i w rezultacie do zakupu!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here